Kedves ügyfeleink!

2020.novemberi kiegészítés 

TÁJÉKOZTATÁS!


Korona vírus járvány második hulláma miatt (Covid-19) ez év március 16-án hozott
Technotrade intézkedéseket, 2020.11.10-i határidővel ismét bevezetjük a szolgáltatási
szerződésekben vállalt szolgáltatási szintek fenntarthatóságának biztosítására.
Mint közismert, 2020.11.10-én az ország teljes területére ismét kihirdették 90 napra a
vészhelyzetet kormányrendeletben.


Az ennek kapcsán eddig ismertté vált hazai változások, valamint az EU egyéb országaiban
óráról-órára történő szigorítások online követése mellett nekünk is alkalmazkodni kell a
mindenkori aktuális helyzethez szolgáltatásunk (ezen belül elsősorban a közszolgáltatási
feladatok) fenntarthatósága érdekében.
Ennek keretében:


- 2020.11.10 keddtől Öv utcai telephelyünkön ügyfeleink személyes fogadása megszűnik,
notebook szervizünk csak postai úton tud javításra gépet fogadni illetve vissza küldeni. Ezzel
párhuzamosan notebook szervizünk egy belső ügyeleti rendszerre áll át, csökkentett létszám
mellett.
- A Toshiba irodagép szerviz kiszálló szakemberei tevékenységüket ugyancsak 2020.11.10-től
közszolgáltatási feladatellátásunk kockázatának csökkentése érdekében otthonról látják el, a
Technotrade telephelyének érintése nélkül, közvetlenül szállnak ki a helyszínre. A feladatok
közül előre soroljuk a közszolgáltatást végző szervezetek számára elvégzendőket. A
helyszíneken kerülik a személyes érintkezést, kérjük, hogy úgy készítsék elő fogadásukat,
hogy a személyes védőtávolságok (1,5 méter) betartása biztosított legyen. Munkájuk
végeztével a multifunkcionális eszköz kezelői felületét fertőtlenítő kendővel töröljék át, a
higiéniai előírásoknak megfelelően. Annak érdekében, hogy minimalizálják a lehetséges
kapcsolatokat, ezt követően vagy a bevetési és irányítási rendszer által megadott következő
címre hajtanak, vagy kötelesek haza menni. Alkatrész és kellék raktárunk a kijáró kollégák
részére zárt területté válik. Raktári alkatrész és festék igény esetén a kívánt anyagot a
műszerész telefonon köteles bejelenteni és telephelyünk udvarán, személyi kontakt nélkül azt
zárt csomagban kapja meg. Szolgáltatásainkkal, eljárásainkkal kapcsolatos kérdések céljára
további telefonos ügyeleti számot biztosítunk: +36 1 467-6100.
- Továbbá 2020.11.10-től ügyfeleink részére a gép kiszállítást -kritikus eseteket leszámítva szüneteltetjük.

Addig a már megkezdett kiszállításokat elvégezzük, de újabb igényeket nem
fogadunk be.
Fenti hírlevelünket honlapunkra kitesszük és azt a körülmények változása esetén frissítjük.
Megértésüket köszönjük


Stavinovszky Csaba
ügyvezető



TÁJÉKOZTATÁS!(2020.Márciustól)




A korona vírus járvány (Covid-19) hatására hozott Technotrade
intézkedések, a szolgáltatási szerződésekben vállalt szolgáltatási
szintek fenntarthatóságának biztosítására.


Mint közismert, 2020.03.11-én az ország teljes területére kihirdették a
vészhelyzetet (40/2020. (III. 11.) Kormányrendelet).


Az ennek kapcsán eddig ismertté vált hazai változások, valamint az EU
egyéb országaiban óráról-órára történő szigorítások online követése
mellett nekünk is alkalmazkodni kell a mindenkori aktuális helyzethez
szolgáltatásunk (ezen belül elsősorban a közszolgáltatási feladatok)
fenntarthatósága érdekében.


Ennek keretében :


- 2020.03.16 hétfőtől Öv utcai telephelyünkön ügyfeleink személyes
fogadása megszűnik, notebook szervizünk csak postai úton tud javításra
gépet fogadni illetve vissza küldeni. Ezzel párhuzamosan notebook
szervizünk egy belső ügyeleti rendszerre áll át, csökkentett létszám
mellett.


- A Toshiba irodagép szerviz kiszálló szakemberei tevékenységüket
ugyancsak 2020.03.16-tól közszolgáltatási feladatellátásunk kockázatának
csökkentése érdekében otthonról látják el, a Technotrade telephelyének
érintése nélkül, közvetlenül szállnak ki a helyszínre. A feladatok közül
előre soroljuk a közszolgáltatást végző szervezetek számára
elvégzendőket. A helyszíneken kerülik a személyes érintkezést, kérjük,
hogy úgy készítsék elő fogadásukat, hogy a személyes védőtávolságok (2
méter) betartása biztosított legyen. Munkájuk végeztével a
multifunkcionális eszköz kezelői felületét fertőtlenítő kendővel
áttörlik, a higiéniai előírásoknak megfelelően. Annak érdekében, hogy
minimalizálják a lehetséges kapcsolatokat, ezt követően vagy a bevetési
és irányítási rendszer által megadott következő címre hajtanak, vagy
kötelesek haza menni. Alkatrész és kellék raktárunk a kollégák részére
zárt területté válik. Raktári alkatrész és festék igény esetén a kívánt
anyagot a műszerész telefonon köteles bejelenteni és telephelyünk
udvarán, személyi kontakt nélkül, zárt csomagban kapja meg.
Szolgáltatásainkkal, eljárásainkkal kapcsolatos kérdések céljára további
telefonos ügyeleti számot biztosítunk:   +36 1 467-6100.


- Továbbá 2020.03.18-tól ügyfeleink részére a gép kiszállítást -kritikus
eseteket leszámítva- szüneteltetjük. Addig a már megkezdett
kiszállításokat elvégezzük, de újabb igényeket nem fogadunk be.
Áruszállítási kapacitásainkat 2020.03.18-tól a várható nemzetközi
kamionstop, árufuvarozó cégeknél bekövetkező humánerőforrás kapacitás
csökkenés illetve a nemzetközi utak 3,5 tonna feletti gépjárművekre
vonatkozó esetleges útzárának kivédése érdekében elsősorban Toshiba
árubeszállítási feladatokra foglaljuk le, hogy mint kisteherautók, a
nemzetközi szállítmányozásokat közvetlenül láthassák el.


Fenti hírlevelünket honlapunkra kitesszük és azt a körülmények változása
esetén frissítjük. Megértésüket köszönjük


Stavinovszky Csaba

ügyvezető
Technotrade cégcsoport

×

Ez a weboldal sok más oldalhoz hasonlóan HTTP-sütiket használ a jobb működés érdekében. Amennyiben nem fogad el minden sütit, az oldal egyes pontjai nem biztos, hogy megfelelően működnek. A sütikről bővebben olvashat az Adatkezelési tájékoztatóban.