QR-Code dieser Seite

Küldetésünk

 

A piacon manapság megtalálható készülékek műszaki tulajdonságai márkától függetlenül nagyon hasonlóak.

Miért válasszon bennünket?

 

25 év tapasztalatunk van az irodatechnikai, számítástechnikai és vizuáltechnikai piacon. Nem készülékekben hanem komplex megoldásokban gondolkodunk. Pontosan tudjuk, hogy ügyfeleink milyen extra szolgáltatásnak örülnek. Arra törekszünk, hogy minden esetben személyreszabott tanácsainkkal támogassuk őket az igényeiknek legmegfelelőbb megoldás kiválasztásában, és arra is odafigyelünk, hogy minél jobban ki tudják használni a kiválasztott megoldásban rejlő páratlan lehetőségeket. Nagy hangsúly fektetünk a költségcsökkentési lehetőségek megismertetésére, valamint azt is megmutatjuk, milyen, mindennapi munkafolyamatokat leegyszerűsítő és hatékonyabbá tevő funkciók bevezetésére van lehetőség. Természetesen ehhez olyan finanszírozási, támogatási és szervizhátteret is biztosítunk, mely révén hosszútávú, gyümölcsöző partnerkapcsolatot tudunk kialakítani ügyfeleinkkel.

 

Szolgáltatásaink

Költségkonszolidáció
–felmérjük és optimalizáljuk ügyfeleink papírokhoz köthető nyomatkezelését, melynek segítségével akár 30% megtakarítást tudunk biztosítani.
 
Homogén Toshiba nyomtatók és MFP-k
–üzemeltetési (esetleg vásárlás helyett tartós bérleti) szolgáltatása közvetlen gyártói támogatottságot élvező szolgáltatótól. 
–Saját (kizárólag magán)tulajdonú, független országos szervizhálózatunk segítségével alvállalkozó bevonása nélkül 2-4-8 munkaórás kiszállást, cseregaranciát, garantált SLA-t biztosítunk.
 
Kártyás authentikációs és költségelszámoló nyomtatásmenedzsment rendszerek
–személyre szabható, hogy ki milyen funkciókat használhat (pl színes, kvóta, stb) és milyen keret erejéig,
–teljes költségfelosztás, miáltal akár további 10-30 % költségmegtakarítás elérhető.
 
Biztonsági dokumentumkezelés (TSMP rendszer)
–minden nyomtatási, másolási, faxolási és szkennelési munka szövegének egyidejű háttértárra mentésével, tárolásával és felhasználóhoz, géphez, időponthoz megfeleltetett visszakereshetőségével ellenőrizhetővé tesszük az érzékeny információk papír alapú kezelését is, ami további költségcsökkentést is ki szokott váltani.
 
GSL EASY archiválás és workflow
–certifikált elektronikus iratkezelési, szállítói számla likvidációs, e-számla kibocsátási és befogadási, papírszámla elektronikus másodpéldány archiválási, automatikus vevőszámlakibocsátási, szerződéskezelési és nyilvántartási illetve bármely más munkafolyamat automatizálását biztosítjuk a vállalatirányítási rendszerekbe (pl SAP) és egymáshoz integrálhatóan, miáltal megszüntethető a késedelmes számlalikvidáció, csökken a számlakibocsátás költsége, és kizárólag a szerződés szerinti pénzügyi feltételekkel lesz kiegyenlítve minden szállító, azaz csökkennek a költségek, javul a likviditás.
 
PDF dokumentum letöltése innen

Személyre szabott ajánlatért hívjon bennünket! Telefon: 467-6111