Vásárlási folyamat

1.lépés 

A webáruház menüpont alatt a kereső mező segítségével vagy a felsorolt tematikus menüpontok kiválasztásával szűkítse a megfelelő termék megtalálásáig.  
2.Lépés   

Válassza ki a terméket.

 

3.lépés


Állítsa be a vásárolni kívánt mennyiséget Majd a "Kosárba tesz" gomb kiválasztásával érvényesítse.


4.lépés


Az előugró ablakban válassza ki hogy további termékekkel bővítené-e a kosarát vagy tovább szeretne lépni a kosár tartalmának megtekintéséhez.

 

Ha tovább szeretne vásárolni az előző lépések megismétlésével bővítheti más termékekkel a kosarát.
Amennyiben befejezte a válogatást a "Kosár megjelenítése" opciót választva juthat el a kosár tartalmának megtekintéséhez.

5.lépés


Amennyiben előzetesen már regisztrált cégünknél, kérjük lépjen be a Felhasználónév és jelszó páros megadásával.

Töltse ki az adatokat a számlázással és szállítással kapcsolatban, majd válassza ki a számlázási és szállítási módot is. Regisztrált és belépett felhasználóink itt módosíthatják esetileg a megrendelésre vonatkozó számlázási és szállítási az adott megrendelésre vonatkozó adatokat.  

Olvassa el az "általános szolgáltatási feltételeket" és a jelölő négyzet kiválasztásával jelezze az elolvasás megtörténtét és az elfogadását. A "Megrendelés megerősítése" vagy "Indulás a pénztárhoz most" gombra kattintva a megrendelési és fizetési folyamat elindul.

 

Regisztrációval rendelkező bejelentkezett ügyfeleink esetén az alábbi felületen válassza az "Indulás a pénztárhoz most" gombot a véglegesítéshez.

 

6.lépés  (Megrendelés véglegesítés és a folyamatok elindítása)

Innentől a megrendelés élesnek számít. És fizetési kötelezettséget von maga után. Melyet az előre kiválasztott módon kell végrehajtani. De lehetőség van bankkártyás fizetés választására is még ebben a lépésben is. Amely választása esetén automatikusan a CIB Bank eCommerce on-line bankkártyás fizetési felületére lép át és teszi lehetővé a megrendelés kiegyenlítését.   

 

7.lépés (Visszaigazolás)

Visszaigazolást kap a megadott e-mail címre. 
A visszaigazoló e-mail-ben lévő "Bankkártyás fizetés indítása" linkre kattintva szintén lehetősége van bankkártyával történő fizetésre amennyiben mégis ezt a lehetőséget preferálná.

Lehetősége van a megrendelésének statusát  figyelemmel kísérni a "Nézze meg a rendelését a weboldalon" linkre kattintva

 

 

 

 

 

 

×

Ez a weboldal sok más oldalhoz hasonlóan HTTP-sütiket használ a jobb működés érdekében. Amennyiben nem fogad el minden sütit, az oldal egyes pontjai nem biztos, hogy megfelelően működnek. A sütikről bővebben olvashat az Adatkezelési tájékoztatóban.

×

Kedves ügyfeleink!

A Mai napon (2020.04.15) sajnos csak 15:00ig tudjuk a javítási és egyéb bejelentéseket fogadni. Megértésüket köszönjük!!!

 

TÁJÉKOZTATÁS!




A korona vírus járvány (Covid-19) hatására hozott Technotrade
intézkedések, a szolgáltatási szerződésekben vállalt szolgáltatási
szintek fenntarthatóságának biztosítására.


Mint közismert, 2020.03.11-én az ország teljes területére kihirdették a
vészhelyzetet (40/2020. (III. 11.) Kormányrendelet).


Az ennek kapcsán eddig ismertté vált hazai változások, valamint az EU
egyéb országaiban óráról-órára történő szigorítások online követése
mellett nekünk is alkalmazkodni kell a mindenkori aktuális helyzethez
szolgáltatásunk (ezen belül elsősorban a közszolgáltatási feladatok)
fenntarthatósága érdekében.


Ennek keretében :


- 2020.03.16 hétfőtől Öv utcai telephelyünkön ügyfeleink személyes
fogadása megszűnik, notebook szervizünk csak postai úton tud javításra
gépet fogadni illetve vissza küldeni. Ezzel párhuzamosan notebook
szervizünk egy belső ügyeleti rendszerre áll át, csökkentett létszám
mellett.


- A Toshiba irodagép szerviz kiszálló szakemberei tevékenységüket
ugyancsak 2020.03.16-tól közszolgáltatási feladatellátásunk kockázatának
csökkentése érdekében otthonról látják el, a Technotrade telephelyének
érintése nélkül, közvetlenül szállnak ki a helyszínre. A feladatok közül
előre soroljuk a közszolgáltatást végző szervezetek számára
elvégzendőket. A helyszíneken kerülik a személyes érintkezést, kérjük,
hogy úgy készítsék elő fogadásukat, hogy a személyes védőtávolságok (2
méter) betartása biztosított legyen. Munkájuk végeztével a
multifunkcionális eszköz kezelői felületét fertőtlenítő kendővel
áttörlik, a higiéniai előírásoknak megfelelően. Annak érdekében, hogy
minimalizálják a lehetséges kapcsolatokat, ezt követően vagy a bevetési
és irányítási rendszer által megadott következő címre hajtanak, vagy
kötelesek haza menni. Alkatrész és kellék raktárunk a kollégák részére
zárt területté válik. Raktári alkatrész és festék igény esetén a kívánt
anyagot a műszerész telefonon köteles bejelenteni és telephelyünk
udvarán, személyi kontakt nélkül, zárt csomagban kapja meg.
Szolgáltatásainkkal, eljárásainkkal kapcsolatos kérdések céljára további
telefonos ügyeleti számot biztosítunk:   +36 209 537 075.


- Továbbá 2020.03.18-tól ügyfeleink részére a gép kiszállítást -kritikus
eseteket leszámítva- szüneteltetjük. Addig a már megkezdett
kiszállításokat elvégezzük, de újabb igényeket nem fogadunk be.
Áruszállítási kapacitásainkat 2020.03.18-tól a várható nemzetközi
kamionstop, árufuvarozó cégeknél bekövetkező humánerőforrás kapacitás
csökkenés illetve a nemzetközi utak 3,5 tonna feletti gépjárművekre
vonatkozó esetleges útzárának kivédése érdekében elsősorban Toshiba
árubeszállítási feladatokra foglaljuk le, hogy mint kisteherautók, a
nemzetközi szállítmányozásokat közvetlenül láthassák el.


Fenti hírlevelünket honlapunkra kitesszük és azt a körülmények változása
esetén frissítjük. Megértésüket köszönjük


Stavinovszky Csaba

ügyvezető

Technotrade cégcsoport