Alaplap meghibásodás?
Kijelző meghibásodás/csere?
Csatlakozó cserék?
Memória hiba vagy memória bővítés?
Meghajtó meghibásodás?
Billentyűzet és/vagy touchpad csere?
Töltő és tápegység hiba? 
Notebook akkumulátora élete végére ért és cserélné?
BIOS problémák akadtak?
Zsanér-, burkolat törés, repedés történt, esztétikai csere?
Ráömlött folyadék, beázás történt?
Nem kapcsol be?
Csak sípol?
Adat mentés?

 

Nagy múltú hatékony és megbízható notebookszervizt keres, amely megoldja a problémáit? 

Nemcsak Acer és Packard Bell magyarországi hivatalos garanciális és nem garanciális szervizeként állunk rendelkezésükre.
Márka független szervizként is garancia időn túli, bármely gyártó notebookjával és egyéb számítástechnikai termékcsoportokkal kapcsolatban is. (Pl: TOSHIBA, DELL, HP, ASUS, Fujitsu, Panasonic, Samsung, stb.)

Szervizünk szereléssel,általános javítással, adatmentéssel és hdd javítással is foglalkozik nem csak a fenti problémák orvoslása, hanem ettől eltérő más jellegű és általános meghibásodások kezelésével is.
(Pl: CMOS elem cseréje vagy BIOS elírás/újraírás) 


Szakszervizünkben vállaljuk notebookok javítását, tisztítását, időszakos karbantartását, újratelepítését, átvizsgálását, alkatrészek beszerzését és egyéb ehhez kapcsolódó megoldásokat. Például szakvélemény készítés és szaktanácsadás biztosítók és egyéb intézmények részére. 

A munka megkezdése előtt minden esetben átfogó diagnosztikát végzünk!

 
Amennyiben készüléke gazdaságosan nem javítható, az ügyfél kérésére akár kedvezményes beszámítási ajánlatot teszünk.

BGA chipek, alaplapok, csatlakozók, bizonyos esetekben hdd-k javítását is, felmérést követően egyedi, személyre szabott ajánlatokkal.
(A javítás megkezdése előtt minden esetben átfogó diagnosztikát végzünk! Erről és az esetlegesen ez alapján felmerülő újabb/egyéb problémák feltárásáról és a diagnosztika eredményéről az ügyfeleinket tájékoztatjuk.)


Természetesen különböző adatmentési szolgáltatások is elérhetők. Fizikailag működőképes és nem működő eszközökről is, akár az adathordozó megbontása nélkül, akár megbontásával. 

Megbontás nélkül akkor kerülhet sor, ha az adathordozó fizikailag működőképes(merevlemez, SSD meghajtó, memóriakártya, USB kulcs, stb.) , de az adathordozó teljes tartalma, vagy bizonyos könyvtárak, fájlok valamilyen oknál fogva nem láthatók.

Megbontásos adatmentésre az adathordozó mechanikai és elektronikai meghibásodásakor kerülhet sor, amikor az adatok megbontás nélkül nem, vagy csak részlegesen menthetőek. A hibás, sérült adathordozót laboratóriumi körülmények között az ügyfél által kívánt adatokat lementjük.
Az így időlegesen megjavított adathordozók az adatmentést követően már nem használhatóak, de pótlásukban, új adathordozó beszerzésében is segítünk.

×

Ez a weboldal sok más oldalhoz hasonlóan HTTP-sütiket használ a jobb működés érdekében. Amennyiben nem fogad el minden sütit, az oldal egyes pontjai nem biztos, hogy megfelelően működnek. A sütikről bővebben olvashat az Adatkezelési tájékoztatóban.

×

 

TÁJÉKOZTATÁS!

Kiegészítés 2020.11.10-től a járvány miatt


A korona vírus járvány (Covid-19) hatására hozott Technotrade
intézkedések, a szolgáltatási szerződésekben vállalt szolgáltatási
szintek fenntarthatóságának biztosítására.


Mint közismert, 2020.03.11-én az ország teljes területére kihirdették a
vészhelyzetet (40/2020. (III. 11.) Kormányrendelet).


Az ennek kapcsán eddig ismertté vált hazai változások, valamint az EU
egyéb országaiban óráról-órára történő szigorítások online követése
mellett nekünk is alkalmazkodni kell a mindenkori aktuális helyzethez
szolgáltatásunk (ezen belül elsősorban a közszolgáltatási feladatok)
fenntarthatósága érdekében.


Ennek keretében :


- 2020.03.16 hétfőtől Öv utcai telephelyünkön ügyfeleink személyes
fogadása megszűnik, notebook szervizünk csak postai úton tud javításra
gépet fogadni illetve vissza küldeni. Ezzel párhuzamosan notebook
szervizünk egy belső ügyeleti rendszerre áll át, csökkentett létszám
mellett.


- A Toshiba irodagép szerviz kiszálló szakemberei tevékenységüket
ugyancsak 2020.03.16-tól közszolgáltatási feladatellátásunk kockázatának
csökkentése érdekében otthonról látják el, a Technotrade telephelyének
érintése nélkül, közvetlenül szállnak ki a helyszínre. A feladatok közül
előre soroljuk a közszolgáltatást végző szervezetek számára
elvégzendőket. A helyszíneken kerülik a személyes érintkezést, kérjük,
hogy úgy készítsék elő fogadásukat, hogy a személyes védőtávolságok (2
méter) betartása biztosított legyen. Munkájuk végeztével a
multifunkcionális eszköz kezelői felületét fertőtlenítő kendővel
áttörlik, a higiéniai előírásoknak megfelelően. Annak érdekében, hogy
minimalizálják a lehetséges kapcsolatokat, ezt követően vagy a bevetési
és irányítási rendszer által megadott következő címre hajtanak, vagy
kötelesek haza menni. Alkatrész és kellék raktárunk a kollégák részére
zárt területté válik. Raktári alkatrész és festék igény esetén a kívánt
anyagot a műszerész telefonon köteles bejelenteni és telephelyünk
udvarán, személyi kontakt nélkül, zárt csomagban kapja meg.
Szolgáltatásainkkal, eljárásainkkal kapcsolatos kérdések céljára további
telefonos ügyeleti számot biztosítunk:   +36 209 537 075.


- Továbbá 2020.03.18-tól ügyfeleink részére a gép kiszállítást -kritikus
eseteket leszámítva- szüneteltetjük. Addig a már megkezdett
kiszállításokat elvégezzük, de újabb igényeket nem fogadunk be.
Áruszállítási kapacitásainkat 2020.03.18-tól a várható nemzetközi
kamionstop, árufuvarozó cégeknél bekövetkező humánerőforrás kapacitás
csökkenés illetve a nemzetközi utak 3,5 tonna feletti gépjárművekre
vonatkozó esetleges útzárának kivédése érdekében elsősorban Toshiba
árubeszállítási feladatokra foglaljuk le, hogy mint kisteherautók, a
nemzetközi szállítmányozásokat közvetlenül láthassák el.


Fenti hírlevelünket honlapunkra kitesszük és azt a körülmények változása
esetén frissítjük. Megértésüket köszönjük


Stavinovszky Csaba

ügyvezető

Technotrade cégcsoport