IT Megoldásaink

Cégünk kiemelt tevékenységi köre az egyedi, üzleti szoftverfejlesztés. Ügyfeleink számára web alapú, illetve desktop megoldásokat kínálunk egyedi igényeik alapján a legmodernebb technológiák felhasználásával. Az elmúlt években kiemelkedő tapasztalatot szereztünk IT megoldása szállítása területén.

Az egyéni üzleti elvárásoknak megfelelő, testre szabott megoldások kidolgozása, vállalati környezetbe való integrációja, magas szintű szakmai felkészültséget igényel. A Technotrade Rendszerház Kft magasan kvalifikált szakemberei révén több éves tapasztalattal rendelkezik a speciális igényeket kielégítő egyedi megoldások fejlesztésében és integrációs megoldások megvalósításában. Az egyes alkalmazási területek üzletmenetét, folyamatait és ügyfeleink szervezetét jól ismerő üzleti elemzők biztosítják az elvárásoknak pontosan megfelelő üzleti igényfelmérést, ami a sikeres projekt megvalósítás alapja.  

A partnereinkkel szoros együttműködést folytatva alakítjuk a követelmény- és funkcionális specifikációkat, majd az adott projekt jellegének leginkább megfelelő fejlesztési módszertanok követésével megfelelve fejlesztjük ki és teszteljük megoldásainkat, mielőtt azok a partner számára átadásra kerülnek. Rendszereink átadásakor partnereink rendelkezésére bocsátjuk az összes szükséges dokumentációt, valamint a forráskódokat is.

Vállalkozásunk fő szemlélete, hogy olyan technológiai irányok felé nyissunk, amelyek meghatározzák, és a jövőben meg fogják határozni életünket. Tapasztalt szakembereinkkel azon dolgozunk, hogy a piac számára jövőbe mutató megoldásokat kínáljunk.

Az átadott rendszerrel, működő szolgáltatással kapcsolatos új igények, ötletek kezelését, megvalósítását, valamint a hibák javítását rendszerkövetés ill. -karbantartás formájában biztosítjuk. A hibák javítása azok sürgősség és fontosság alapján meghatározott prioritása alapján történik. A hibajavítások és az új elemek megvalósítására vonatkozó prioritásokat az ügyféllel egyeztetve kerülnek meghatározásra.

×

Ez a weboldal sok más oldalhoz hasonlóan HTTP-sütiket használ a jobb működés érdekében. Amennyiben nem fogad el minden sütit, az oldal egyes pontjai nem biztos, hogy megfelelően működnek. A sütikről bővebben olvashat az Adatkezelési tájékoztatóban.

×

 

TÁJÉKOZTATÁS!

Kiegészítés 2020.11.10-től a járvány miatt


A korona vírus járvány (Covid-19) hatására hozott Technotrade
intézkedések, a szolgáltatási szerződésekben vállalt szolgáltatási
szintek fenntarthatóságának biztosítására.


Mint közismert, 2020.03.11-én az ország teljes területére kihirdették a
vészhelyzetet (40/2020. (III. 11.) Kormányrendelet).


Az ennek kapcsán eddig ismertté vált hazai változások, valamint az EU
egyéb országaiban óráról-órára történő szigorítások online követése
mellett nekünk is alkalmazkodni kell a mindenkori aktuális helyzethez
szolgáltatásunk (ezen belül elsősorban a közszolgáltatási feladatok)
fenntarthatósága érdekében.


Ennek keretében :


- 2020.03.16 hétfőtől Öv utcai telephelyünkön ügyfeleink személyes
fogadása megszűnik, notebook szervizünk csak postai úton tud javításra
gépet fogadni illetve vissza küldeni. Ezzel párhuzamosan notebook
szervizünk egy belső ügyeleti rendszerre áll át, csökkentett létszám
mellett.


- A Toshiba irodagép szerviz kiszálló szakemberei tevékenységüket
ugyancsak 2020.03.16-tól közszolgáltatási feladatellátásunk kockázatának
csökkentése érdekében otthonról látják el, a Technotrade telephelyének
érintése nélkül, közvetlenül szállnak ki a helyszínre. A feladatok közül
előre soroljuk a közszolgáltatást végző szervezetek számára
elvégzendőket. A helyszíneken kerülik a személyes érintkezést, kérjük,
hogy úgy készítsék elő fogadásukat, hogy a személyes védőtávolságok (2
méter) betartása biztosított legyen. Munkájuk végeztével a
multifunkcionális eszköz kezelői felületét fertőtlenítő kendővel
áttörlik, a higiéniai előírásoknak megfelelően. Annak érdekében, hogy
minimalizálják a lehetséges kapcsolatokat, ezt követően vagy a bevetési
és irányítási rendszer által megadott következő címre hajtanak, vagy
kötelesek haza menni. Alkatrész és kellék raktárunk a kollégák részére
zárt területté válik. Raktári alkatrész és festék igény esetén a kívánt
anyagot a műszerész telefonon köteles bejelenteni és telephelyünk
udvarán, személyi kontakt nélkül, zárt csomagban kapja meg.
Szolgáltatásainkkal, eljárásainkkal kapcsolatos kérdések céljára további
telefonos ügyeleti számot biztosítunk:   +36 209 537 075.


- Továbbá 2020.03.18-tól ügyfeleink részére a gép kiszállítást -kritikus
eseteket leszámítva- szüneteltetjük. Addig a már megkezdett
kiszállításokat elvégezzük, de újabb igényeket nem fogadunk be.
Áruszállítási kapacitásainkat 2020.03.18-tól a várható nemzetközi
kamionstop, árufuvarozó cégeknél bekövetkező humánerőforrás kapacitás
csökkenés illetve a nemzetközi utak 3,5 tonna feletti gépjárművekre
vonatkozó esetleges útzárának kivédése érdekében elsősorban Toshiba
árubeszállítási feladatokra foglaljuk le, hogy mint kisteherautók, a
nemzetközi szállítmányozásokat közvetlenül láthassák el.


Fenti hírlevelünket honlapunkra kitesszük és azt a körülmények változása
esetén frissítjük. Megértésüket köszönjük


Stavinovszky Csaba

ügyvezető

Technotrade cégcsoport