GYIK
1. Mi a notebook szervíz nyitvatartása?
hétfőtől - csütörökig: 8:30 - 16:00-ig
pénteken: 8:30 - 14:00-ig
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát./%22">Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
2. Tudok rendelni notebook-ot vagy nyomtatót magamnak házhozszállítással?
Igen, erre van mód!
Regisztráljon oldalunkon, adja meg az elérhetőségeit, és ezután válassza ki termékeink közül, amelyet meg szeretne vásárolni.
A rendelésről tájékoztató e-mail-t küldünk, majd kollégánk megkeresi Önt és egyeztet a kiszállítás időpontjával kapcsolatban.
Fizetési módként választhatja az előre utalást, vagy az utánvétes fizetést. Mindkét esetben a termék árához még hozzáadódik a GLS futárszolgálat szállítási díjszabása alapján a kiszállítás költsége.
3. Belépés után véletlenül az adatok törlése menüpontban kitöröltem a hozzáférésemet. Szeretném kérni, hogy állítsák ezt vissza. Meg tudják ezt tenni?
Sajnos ez nem áll módunkban! Az adatvédelmi elveinkben foglaltak szerint az a felhasználó, aki jogosult belépni a regisztrált fiókjába, ott kezdeményezi adatai törlését, majd az ellenőrzésképpen kiküldött e-mail-ben található, a törlést érvényesítő linkre kattint, annak regisztrációja véglegesen törölve lesznek a rendszerből. Csak új regisztrációval tud ismételten hírlevélolvasóvá válni!