Hogyan nyomtathat akár 10x ugyanarra a papírra?

5 év fejlesztés után a Toshiba piacra dobta a világon elsőként papírtakarékos másoló-nyomtató készülékét valamint papír újrahasznosító és archiváló egységét.

Az új készülékek használatával akár 5-10x is nyomtathat (sőt, a Pilot Frixion által gyártott, a szivárvány minden árnyalatában kapható speciális tollal írhat, rajzolhat is) ugyanarra a papírra, így az irodai papírfelhasználás ennek megfelelően akár 90%-kal csökkenthető. Ezzel párhuzamosan a papírgyártáshoz szükséges víz felhasználás és a  gyártási folyamat során keletkező CO2 kibocsátás is csökken.  

Látogasson el a  http://5x1.toshiba.eu/hu/fooldal/ weboldalra, és kalkulátorunk a megadott adatok alapján segít meghatározni az elérhető megtakarítás mértékét! {fehérrel}

Bizonyára Önnel is sokszor előfordul, hogy "átmeneti dokumentumot" nyomtat, majd az elolvasás, bemutatás, felhasználás után néhány nap múlva nem lefűzi, hanem megsemmisíti azt.  

Bár a papírmentes iroda továbbra is elérhetetlen álom, a TOSHIBA
e-STUDIO306LP/RD30 készülékek egy új fogalmat vezetnek be az irodai világba: az
átmeneti dokumentum fogalmát. A Toshiba által készített tanulmány szerint a kinyomtatott irodai dokumentumok 30-40%-a ún. átmeneti dokumentum, melyek 90%-át nem tárolják el, hanem egy héten belül egyszerűen megsemmisítik.

Ezekben az esetekben van létjogosultsága a TOSHIBA RD30 papír újrahasznosító és archiváló egységnek.

A Technotrade Rendszerház Kft., a Toshiba magyarországi disztribútora elkezdte a TOSHIBA e-STUDIO306LP/RD30 modellek forgalmazását a magyar piacon. A TOSHIBA e-STUDIO306LP készülék egy speciális, kék színű, alacsony hőmérsékleten fixálható festékkel nyomtat, és a kinyomtatott dokumentumról ezt a speciális festéket az TOSHIBA RD30 papír újrahasznosító és archiváló egységgel hő hatására színtelenné lehet tenni, virtuálisan le lehet „törölni”. A TOSHIBA RD30 papír újrahasznosító és archiváló egység a Pilot Frixion tollal írt megjegyzéseket is színteleníti. Így a papírra újra meg újra lehet nyomtatni, ugyanakkor a korábbi dokumentum(ok) képe elektronikus formátumban továbbra is elérhető. Az eljáráshoz ráadásul nincs szükség speciális papír használatára.

Bemutató video: http://www.youtube.com/watch?v=jrhJmRsc7Xc 

 

Javasolt felhasználási területek:

- bankok, pénzügyi intézmények

- ügyvédi irodák

- szállodák

- vendéglátóhelyek

- iskolák

- áruházláncok

- média ügynökségek

- minisztériumok

- kormányhivatalok

- termelő üzemek

- tanácsadó irodák

- környezettudatos magatartásra törekvő cégek, intézmények

 

 

×

Ez a weboldal sok más oldalhoz hasonlóan HTTP-sütiket használ a jobb működés érdekében. Amennyiben nem fogad el minden sütit, az oldal egyes pontjai nem biztos, hogy megfelelően működnek. A sütikről bővebben olvashat az Adatkezelési tájékoztatóban.

×

Kedves ügyfeleink!

A Mai napon (2020.04.15) sajnos csak 15:00ig tudjuk a javítási és egyéb bejelentéseket fogadni. Megértésüket köszönjük!!!

 

TÁJÉKOZTATÁS!




A korona vírus járvány (Covid-19) hatására hozott Technotrade
intézkedések, a szolgáltatási szerződésekben vállalt szolgáltatási
szintek fenntarthatóságának biztosítására.


Mint közismert, 2020.03.11-én az ország teljes területére kihirdették a
vészhelyzetet (40/2020. (III. 11.) Kormányrendelet).


Az ennek kapcsán eddig ismertté vált hazai változások, valamint az EU
egyéb országaiban óráról-órára történő szigorítások online követése
mellett nekünk is alkalmazkodni kell a mindenkori aktuális helyzethez
szolgáltatásunk (ezen belül elsősorban a közszolgáltatási feladatok)
fenntarthatósága érdekében.


Ennek keretében :


- 2020.03.16 hétfőtől Öv utcai telephelyünkön ügyfeleink személyes
fogadása megszűnik, notebook szervizünk csak postai úton tud javításra
gépet fogadni illetve vissza küldeni. Ezzel párhuzamosan notebook
szervizünk egy belső ügyeleti rendszerre áll át, csökkentett létszám
mellett.


- A Toshiba irodagép szerviz kiszálló szakemberei tevékenységüket
ugyancsak 2020.03.16-tól közszolgáltatási feladatellátásunk kockázatának
csökkentése érdekében otthonról látják el, a Technotrade telephelyének
érintése nélkül, közvetlenül szállnak ki a helyszínre. A feladatok közül
előre soroljuk a közszolgáltatást végző szervezetek számára
elvégzendőket. A helyszíneken kerülik a személyes érintkezést, kérjük,
hogy úgy készítsék elő fogadásukat, hogy a személyes védőtávolságok (2
méter) betartása biztosított legyen. Munkájuk végeztével a
multifunkcionális eszköz kezelői felületét fertőtlenítő kendővel
áttörlik, a higiéniai előírásoknak megfelelően. Annak érdekében, hogy
minimalizálják a lehetséges kapcsolatokat, ezt követően vagy a bevetési
és irányítási rendszer által megadott következő címre hajtanak, vagy
kötelesek haza menni. Alkatrész és kellék raktárunk a kollégák részére
zárt területté válik. Raktári alkatrész és festék igény esetén a kívánt
anyagot a műszerész telefonon köteles bejelenteni és telephelyünk
udvarán, személyi kontakt nélkül, zárt csomagban kapja meg.
Szolgáltatásainkkal, eljárásainkkal kapcsolatos kérdések céljára további
telefonos ügyeleti számot biztosítunk:   +36 209 537 075.


- Továbbá 2020.03.18-tól ügyfeleink részére a gép kiszállítást -kritikus
eseteket leszámítva- szüneteltetjük. Addig a már megkezdett
kiszállításokat elvégezzük, de újabb igényeket nem fogadunk be.
Áruszállítási kapacitásainkat 2020.03.18-tól a várható nemzetközi
kamionstop, árufuvarozó cégeknél bekövetkező humánerőforrás kapacitás
csökkenés illetve a nemzetközi utak 3,5 tonna feletti gépjárművekre
vonatkozó esetleges útzárának kivédése érdekében elsősorban Toshiba
árubeszállítási feladatokra foglaljuk le, hogy mint kisteherautók, a
nemzetközi szállítmányozásokat közvetlenül láthassák el.


Fenti hírlevelünket honlapunkra kitesszük és azt a körülmények változása
esetén frissítjük. Megértésüket köszönjük


Stavinovszky Csaba

ügyvezető

Technotrade cégcsoport